Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Έσεις πόσους λογαριασμούς mail έχετε?

 Η απάντηση στην ερώτηση τώρα είναι: 3.....σε έναν!!! Πώς γίνεται αυτό?? Όμως ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!!

Πριν έρθω στην σχολή είχα μόνο έναν λογαριασμό για τα mail μου, για την ακρίβεια είχα λογαριασμό στο hotmail. Όταν ήρθα στην σχολή μου δόθηκε και λογαριασμός του πανεπιστημίου. H αλήθεια είναι ότι δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στο να θυμάμαι σε ποιον είχα δώσει ποιο mail και σε ποιον λογαριασμό να περιμένω να μου έρθει κάποιο mail που περίμενα (ε και αν δεν θυμόμουν άνοιγα και τους 2 λογαριασμούς...no big deal :P).
Στη συνέχεια χρειάστηκε να κάνω και λογαριασμό στο gmail. Κάπου εδώ άρχισαν να δυσκολεύουν τα πράγματα! Τώρα η διαδικασία αναμονής για κάποιο mail άρχισε να γίνεται κουραστική και πολλές φορές να μην βλέπω έγκαιρα κάποια mail. Μετά από αρκετό καιρό ταλαιπωρίας και αφού δεν αποφάσιζα να ψάξω κάποια λύση μόνη μου, άκουσα από φίλους μου, σε μια τυχαία συζήτηση, ότι με μια ρύθμιση στο gmail θα γινόταν να μου ερχόταν όλα τα mail σε ένα λογαριασμό. Αυτό που χρειαζόμουν τόοοοσο καιρό!! Έτσι ψάχνοντας λίγο στο gmail και κάνοντας κάποιες ρυθμίσεις λύθηκε το πρόβλημα μου. Συγκεκριμένα τα βήματα που ακολούθησα είναι τα εξής:
  1. Πάτησα πάνω δεξιά στις ρυθμίσεις και στην συνέχεια πάτησα στην καρτέλα "Λογαριασμοί και εισαγωγή" και στο πεδίο "Λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιώντας POP3", πάτησα το "Προσθήκη λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου POP3".




  2. Στο παράθυρο που εμφανίζεται αφού έβαλα το λογαριασμό του meil που θέλω αν έρχονται τα μηνύματα στο gmail, έβαλα τον κωδικό μου, επέλεξα τις ρυθμίσεις που με βολεύουν και πάτησα "Προσθήκη λογαριασμού".





  3. Τα επόμενα βήματα είναι πολύ απλά. Το μόνο που χρειάζεται είναι η εισαγωγή κωδικών και να ακολουθήσετε τις οδηγίες.

 
    Τώρα χρησιμοποιώ μόνο έναν λογαριασμό για όλα μου τα meil. Είναι πολύ εύχρηστο και πραγματικά μου έλυσε τα χέρια!

    Άργησα να κάνω αυτήν την ρύθμιση και θα επικαλεστώ την έλλειψη χρόνου (και διάθεσης για να πω την αλήθεια!). Αν και ήξερα ότι είναι λάθος ο τρόπος που χρησιμοποιώ και ότι σίγουρα υπάρχει κάποιος άλλος που θα ήταν καλύτερος δεν το έψαξα παραπάνω αφού πίστευα ότι θα μου πάρει πολύ χρόνο. Ήταν κάτι που θα μπορούσα να το είχα κάνει νωρίτερα αφού όπως αποδείχτηκε το βρήκα μόνη μου χωρίς κάποια βοήθεια (και αρκετά σύντομα). Άλλη φορά θα προσπαθήσω να μην προκαταβάλλομαι και όταν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα να το λύνω άμμεσα!!

    1 σχόλιο:

    1. πολυ ωραιο και βολικο...! ακριβως το ιδιο χρησιμοποιω και εγω και με εχει σωσει...

      ΑπάντησηΔιαγραφή