Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Κινέζικοι υποτίτλων με το VLC?? Αντιμετωπίστε το!

Μου είχε τύχει στο παρελθόν να θέλω να δω μια ταινία στο VLC αλλά αντί για τους ελληνικούς υπότιτλους που περίμενα να μου εμφανιστούν αντίκριζα κάτι τέτοιο (!!) :



Και φυσικά η πρώτη προσπάθεια που έκανα για να αντιμετωπίσω το πρόβλημα : δεξί κλικ -> video -> Subtitles track ήταν αποτυχημένη αφού ήδη είχα επιλέξει τους σωστούς υπότιτλους! Αλλά το πρόβλημα δεν ήταν μόνο σε μια ταινία αλλά και σε όλες όσες άνοιγα για να δω. Τι έκανα αρχικά?? Απλά άλλαζα πρόγραμμα για να δω κάποια ταινία χωρίς να ασχοληθώ παραπάνω! Χθες που μου συνέβη το ίδιο πρόβλημα (και δεν είχα κάποιο εναλλακτικό πρόγραμμα να επιλέξω :D), αποφάσισα να λύσω το πρόβλημα του VLC.

Έψαξα σε κάποια forum, και η λύση βρέθηκε! Το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να πατήσω στο menu bar : Tools -> Preference  και στο παράθυρο που ανοίγει πατάμε την καρτέλα: Subtitles & OSD και στο πεδίο Default encoding βάζουμε την επιλογή : "Greek" ή "Αυτόματο" .

Ok θα μπορούσα σίγουρα να το έχω κάνει πολύ νωρίτερα και να μην βρίσκω άλλες (πιο δύσχρηστες) λύσεις! Έτσι και αλλιώς η όλη διαδικασία δεν μου πήρε πάνω από 10 λεπτά. Νομίζω ότι είναι πολύ πιο σωστή τακτική να βρίσκω λύση σε αυτό που ζητάω ψάχνοντας στο internet παρά κάνοντας "πειράματα" μόνη μου! Είναι ένα λάθος που κάνω αρκετά συχνά...Θα προσπαθήσω από εδώ και πέρα να κάνω μια γρήγορη αναζήτηση στο internet μήπως βρίσκω κάποια λύση στο πρόβλημα μου και να αποφεύγω να βρίσκω μόνη μου άλλους τρόπους που πιθανόν να με ταλαιπωρήσουν περισσότερο!!

2 σχόλια:

  1. poli kalo to post sou!bookmark kateytheian hehe :) :) !!!...pragmatika exei symvei se olous mas pisteyo!kai einai TOSO ekneyristiko!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Wraio symperasma sto telos! Polles fores mporoume na glitwnoume etsi adiko kopo kai xrono. Kales provoles..

    ΑπάντησηΔιαγραφή