Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Μια χρήσιμη (και όχι τόσο γνωστή!) λειτουργία του youtube

Σίγουρα ξέρετε ότι υπάρχουν πολλά προγράμματα για να κατεβάσετε ένα video youtube, να το μετατρέψετε σε μορφή mp3 και άλλα πολλά!Και να μην ξέρετε σίγουρα μάθατε από τα μαθησιακά γεγονότα!Ένα τέτοιο πρόγραμμα χρησιμοποιούσα και εγώ και συγκεκριμένα το youtube downloader. Κλασικό λογισμικό που χρειάζεται εγκατάσταση, copy paste της url κ.λ κ.λ... και γενικά είναι μια διαδικασία που χρειάζεται κάποιο χρόνο.
Σε μια σχετική συζήτηση που είχα με κάποιους φίλους μου, μου ανέφεραν ότι υπάρχει μια λειτουργία του youtube που μπορεί να κάνει όλα αυτά (μετατροπή τραγουδιού σε μορφή mp3, κατέβασμα video) με ένα απλό και γρήγορο βήμα (και εγώ σπαταλούσα τόσο χρόνο?!?)!!
Το μόνο που χρειαζόταν να κάνω ήταν να προσθέσω την λέξη "pwn" στη url πριν το youtube.com και να πατησω enter!Και μόνο αυτό!
Για παράδειγμα: http://www.youtube.com/watch?v=41i4uCWST_U ---->  http://www.pwnyoutube.com/watch?v=41i4uCWST_U  (ανεβαστικό τραγουδάκι ε?!?). Το αποτέλεσμα?? Το άνοιγμα της παρακάτω σελίδας :
Όπως φαίνεται πάνω δεξιά υπάρχουν διάφορες επιλογές για το βιντεάκι.Και το καλύτερο??Οι επιλογές που υπάρχουν είναι πολύ περισσότερες από αυτές που είχα με τα προηγούμενα λογισμικά!Και το ακόμα καλύτερο??Όλα μαζί και νοικοκυρεμένα!!

Είναι μια πολύ απλή λειτουργία η οποία μου μειώνει κατά πολύ το χρόνο που χρειαζόμουν πριν. Πιστεύω ότι με μια απλή αναζήτηση και με λίγο παραπάνω ψάξιμο θα το είχα ανακαλύψει και εγώ νωρίτερα.Ίσως πρέπει την επόμενη φορά να αφιερώνω λίγο παραπάνω χρόνο στην αναζήτηση ενός λογισμικού ή μιας λειτουργίας για να έχω το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα. Α και να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι τελικά ένας καφές με την παρέα μπορεί να δώσει καλύτερες λύσεις από ότι τα αποτελέσματα του google!! :D:D

1 σχόλιο: