Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Αυτόματη ειδοποίηση για εισερχόμενα mail

Και αφού είχα ανακαλύψει πως να έχω όλους τους λογαριασμούς μειλ σε έναν είπα "μήπως μπορώ να διευκολύνω ακόμα περισσότερο την ζωή μου??". Ok δεν μου ήρθε ουρανοκατέβατη η ιδέα! Κάποιος φίλος μου, μου είχε αναφέρει παλιότερα ότι υπάρχει κάποιο λογισμικό (που δεν είχα καταλάβει εκείνη την στιγμή!) που σε ειδοποιεί όταν έρχονται τα μειλ σου (??). Όταν βρήκα χρόνο επιτέλους, αποφάσισα να το ψάξω λίγο παραπάνω. Με τον κλασικό τρόπο, δηλαδή με μια αναζήτηση στο internet βρήκα αυτό που έψαχνα! Και το όνομα αυτού??  Gmail Notifier!!

To συγκεκριμένο λογισμικό βρίσκεται εδώ.

Το μόνο που έπρεπε να κάνω εκτός από την εγκατάση ήταν να συμπληρώσω σε ένα παράθυρο τον λογαριασμό του gmail μου και τον κωδικό πρόσβασης μου. Συγκεκριμένα σε αυτό το παράθυρο:) :


Στην συνέχεια εμφανίστηκε κάτω δεξιά ένα εικονίδιο που με ειδοποιεί όταν έρχεται κάποιο μειλ. Αυτό το εικονίδιο είναι κάπως έτσι :




Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο λογισμικό με βοήθησε. Πλέον δεν είμαι αναγκασμένη να μπαίνω συνεχώς στα μειλ για να βλέπω αν έχει έρθει κάποιο, αφού το gmail notifier με ειδοποιεί αυτόματα!Και αν υπολογίσει κανείς ότι όλα τα μειλ μου, έρχονται σε ένα λογαριασμό (προηγούμενο μαθησιακό γεγονός :P ) είναι μια πολύ σημαντική διευκόλυνση.

Έχω συνειδητοποιήσει ότι πρέπει αφιερώνω περισσότερο χρόνο, όταν αρχίζω να χρησιμοποιώ ένα λογισμικό ή μια υπηρεσία, στο να ψάχνω αν υπάρχουν λειτουργίες που θα με διευκολύνουν στην πορεία. Ίσως θα μπορούσα στο μέλλον να ρίχνω μια γρήγορη ματιά σε κάποιο forum μήπως ανακαλύψω κάποια πληροφορία που πιθανός θα μου φανεί χρήσιμη. Έτσι μπορεί να σπαταλάω περισσότερο χρόνο στην αρχή αλλά σίγουρα θα τον κάνω απόσβεση στην συνέχεια!!:D

1 σχόλιο: