Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Τι γίνεται όταν χρειάζεστε WiFi δίκτυο σπίτι σας και δεν έχετε ασύμαρτο router?

Πριν λίγο καιρό όταν απέκτησα (με μεγάλο ενθουσιασμό!) το καινούργιο μου κινητό με WiFi θέλησα να το κάνω μια δοκιμή...να μπω δηλαδή στο internet από το κινητό μου! Δυστυχώς υπάρχει αλλά...! Αλλά δεν είχα ασύρματο router... :(... Έπρεπε οπωσδήποτε να βρω τρόπο να μπω στο internet από το κινητό μου! Τι έκανα αρχικά?? Πήρα τηλέφωνο όλους τους φίλους μου ρωτόντας τους αν ξέρουν κάποιο τρόπο για να πετύχω τον σκοπό μου! Για κακή μου τύχη μου κανένας δεν είχε κάτι υπόψιν του... Οι περισοότεροι μου είπαν : '' ψάξε στο internet...όλο και κάτι θα βρεις ''. Και αυτό έκανα!
Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα αρκετά να βρω αυτό που χρειαζόμουν... Αρχικά δεν έβαζα σωστές λέξεις για την αναζήτηση και αντί να διορθώσω αυτό το λάθος έμπαινα στις διάφορες που μου έβγαζε η αναζήτηση! Τελικά μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα το πολυπόθητο πρόγραμμα που θα με βοηθούσε να λύσω το πρόβλημα μου....το Connectify!

 Συγκεκριμένα βρήκα σε ένα blog, ένα tutorial στο οποίο παρουσιαζόταν το Connectify ( μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ ). Γενικά η εγκατάσταση δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, δεν με δυσκόλεψε καθόλου, το ίδιο νομίζω ότι θα συμβεί και με εσάς.
Το μόνο που θα ήθελα να σας επισημάνω είναι ότι στο δεύτερο next να ενεργοποιήσετε την επιλογή Make it public ή public για να μην σας κλέβει ο γείτονας! Επίσης ενεργοποιήστε την επιλογή share internet για ευνόητους λόγους... :P.


Έτσι και εγώ αφού έκανα την εγκατάσταση του προγράμματος  πριν το καταλάβω είχα δημιουργήσει το δικό μου ασύρματο δίκτυο!! :)
Μόλις τελείωσαν όλες οι διαδικασίες μου εμφανίστηκε δεξία στην οθόνη ένα νέο εικονίδιο (παρόμοιο με αυτό παρακάτω) :

Το μόνο που χρειάστηκε να κάνω είναι να πατήσω το κουμπί HOTSPOT ON....!!Aυτό ήταν!Τόσο απλά και εύκολα!
Μου φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο και το ίδιο πιστεύω ότι θα φανεί και σε εσάς αν αντιμετωπίζετε τα προβλήματα όπως αν σας χαλάσει ο αντάπτορας του wireless στο router ή δεν υπάρχει wireless router ή ο υπολογιστή σας είναι κατειλλημένος και εσείς θέλετε να σερφάρετε ασύρματα με κάποια άλλη συσκευή (το οποίο μου συνέβη αργότερα και αυτυχώς που είχα το Connectify :) ) . 
Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να επισημάνω είναι ότι Connectify είναι διαθέσιμο μόνο για Windows 7 και όχι για Vista ή XP.

Δεν μπορώ να πω ότι ήταν εύκολη υπόθεση η εύρεση του συγκεκριμένου λογισμικού. Αντίθετα μου έφαγε πολύ χρόνο. Έκανα το λάθος να μπαίνω σε διάφορες σελίδες (οι οποίες απείχαν πολύ από αυτό που έψαχνα) και ότι μου έκανε εντύπωση σε αυτές, έψαχνα για ακόμα περισσότερες πληροφορίες! Μετα από ώρα είχα συνειδητοποιήσει ότι είχα μάθει αρκετά για τα router και τα ασύρματα δίκτυα αλλά το πρόβλημα μου έμενε άλυτο. Τελικά η μέθοδος για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος με αναζήτηση πληροφοριών (που όπως μάθαμε στο μάθημα έτσι λέγεται) δεν με βοήθησε καθόλου και δεν νομίζω να την ξαναχρησιμοποιήσω στο μέλλον γιατί πραγματικά η συγκέντρωση πληροφοριών έγινε αυτοσκοπός μου :P.

Μετά την επισήμανση του virgilinweb  (τον οποίο ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διέθεσε για να το διαβάσει!!) ότι το συγκεκριμένο λογισμικό είναι ένα ad hoc network, ας πω 2 λόγια ( μην πάει χαμένο και τόσο ψάξιμο!) :  
Στην ουσία είναι ένα ad hoc network γιατί δεν βασίζεται σε προυπάρχοντα routers η access points.Το ad hoc είναι λατινική φράση η οποία σημαίνει "For This". Στην πράξη αντιπροσωπεύει την κατασκευή μίας λύσης που ανταποκρίνεται στην επιλύση ενός συγκεκριμμένου προβληματος, μη γενικό το οποίο δεν μπορεί να αντιπροσωπεύει άλλον σκοπό. Στην περίπτωσή μας το ad hoc αντιπροσωπεύει το πρωτόκολλο επικοινωνίας που εφαρμόζεται για την επίτευξη της παραπάνω επικοινωνίας.  




 




7 σχόλια:

  1. thanx iwanna poly kalh lysh tha to xrhsimopoihsw for sure

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ousiastika stineis ena Ad Hoc diktyo.An theleis symplirwse to...Edw o orismos tou Ad Hoc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. logw tou mavrou xrwmatos pou exeis den fainetai o ypersyndesmos pou evala...einai meta tis 3 teleies kai prin to "o"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Wraio tutorial ioanna sigoura tha to xrhsimopoihsw kai egw..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Meta apo tis episimanseis poy ekane o kurios palaiogeorgiou gia to pws prepei na perigrapsoume ta mathisiaka gegonota ekana kapoies allages stin anartisi mou wste na perigrapsw ta pragmata opws eginan kai na estiasw perissotero sto mathisiako kommati toy arthrou para sto diadikastiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή