Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Πως να μην χάσετε τα δεδομένα του iTunes σε περίπτωση format

Σίγουρα είναι ένα πρόβλημα που έχουμε αντιμετωπίσει όσοι χρησιμοποιούμε το συγκεκριμένο λογισμικό. Συγκεκριμένα όταν χρειάστηκε να κάνω format στον υπολογιστή μου και αποθήκευα τα αρχεία μου σε σκληρό δίσκο, συνειδητοποίησα ότι μετά το format θα χάνοταν όλοι οι φάκελοι μου απο το iTunes. Καθώς βιαζόμουν να κάνω format αποφάσισα να ψάξω εγώ μήπως έβρισκα κάποια ρύθμιση που να μπορούσα να κρατήσει ανέπαφους τους φακέλους μου! Όπως υποψιάζεστε δεν τα κατάφερα όσο και να έψαχνα... Κατέληξα στην κλασσική λύση : το google! Kάνοντας μια σωστή αναζήτηση βρήκα αυτό που έψαχνα! Και για να μην ψάχνεστε τελευταία στιγμή πριν κάνετε format, όπως και εγώ, ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να το έχετε υπόψιν σας όταν σας χρειαστεί! Τα βήματα που πρέπει να κάνουμε για αποθηκευτούν τα δεδομένα μας είναι τα εξής :

  1.  Αρχικά πατάμε στο edit και επιλέγουμε preference. Ανοίγουμε την καρτέλα Advanced και τικάρουμε την επιλογή "copy files to iTunes Media folder when adding to library"





   2.  Μετά πατάμε file -> library ->organize library  tickάρουμε την επιλογή consolidate file και πατάμε ok.
Στη συνέχεια πρέπει να αποθηκεύσουμε τα δεδομένα μας σε κάποιο σκληρό δίσκο ή cd/dvd. Βy default βρίσκονται στο φάκελο Users/username/My Music.
Αφού κάνουμε format και εγκαταστήσουμε το iTunes ΔΕΝ το τρέχουμε (κάτι που δεν τήρησα εγώ :(...) γιατί διαφορετικά πρέπει  να ξαναγίνει η εγκατάσταση (κάτι που αναγκάστηκα να κάνω!). Πρέπει πρώτα να αποθηκεύσετε τα δεδομένα σας στη θέση Users/username/My Music. Kαι τώρα είναι η σωστή στιγμή να τρέξετε το iTunes! Προσοχή όταν ξεκινήσετε την εφαρμογή και κατά την διάρκεια της φόρτωσης πρέπει να κρατήσετε πατημένο το κουμπί shift (δεν ξέρω τι θα συμβεί αν δεν το πατήσετε γιατί αυτή την φορά δεν παράβλεψα τις οδηγίες :D !!). Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο και πρέπει να επιλέξετε "Choose Library" και να βρείτε τον φάκελο όπου αποθηκεύσατε τα δεδομένα σας.

Εύκολο δεν είναι?? Τα συγκεκριμένα βήματα τα βρήκα σε κάποιο blog (και συγκεκριμένα εδώ).  Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα από το συγκεκριμένο λογισμικό.Πραγματικά πολύ χρήσιμο!

Πιστεύω ότι μου γλίτωσε αρκετή ώρα δουλειάς! Ελπίζω να σας φάνηκε και εσάς χρήσιμο και να ακολουθήσετε τα βήματα σε ανάλογη περίπτωση!

Το να ψάχνω μόνη μου κάποιες λειτουργίες στα "τυφλά" σε λογισμικά είναι κάτι που κάνω συχνά. Αρκετές φορές βρίσκω αυτό που ψάχνω αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση ατύχησα! Ίσως ήταν πιο απαιτητικό από ότι φανταζόμουν. Η αλήθεια είναι ότι αν και ξέρω ότι η στρατηγική "δοκιμής και λάθους"  δεν είναι η καλύτερη στρατηγική για την εύρεση μιας λειτουργίας ενός λογισμικού, αφού συχνά αποτυγχάνει, θα συνεχίσω μάλλον να την ακολουθώ αφού είναι στρατηγική που μου έρχεται πρώτη στο μυαλό. Ελπίζω στο μέλλον να υιοθετήσω μια ποιο σωστή στρατηγική!

2 σχόλια: